2009年12月10日

不同的環境,有不同的價值~



好多人都愛喝可樂, 但係一罐冰凍可樂的背後其實有極的糖份, 飲得多唔只傷身, 仲容易肥。雖然飲左對身體有害, 但係好多人都依然選擇要飲佢, 甚至乎要黎送飯。不過今日唔想同大家講健康,是想講一個
關於可樂的故事。

大家有無試過買可樂飲, 一罐喺超級市場賣的可樂可能係$3/罐

但係去到7-11買就要$5-$6蚊, 去到茶餐廳買就要$8-$10, 如果酒店可能要$30-$40

點解一罐無乜特別價值, 又唔健康既飲品喺唔同地方可以有咁大分別? 其實就係在於環境會影響佢既價值。

一個人無論身處邊度既環境, 都會有自己的價值, 唔好嘗試改變現有的環境令到自己有唔同。如果你係一罐超級市場的可樂 , 你點樣將超級市場改變, 你都只能夠係值$3的可樂, 因為超級市場始終係超級市場, 唔會影響到罐可樂的價值。

環境改變唔到, 就唯有轉變所在的環境。唔好再將自己放喺超級市場入面, 諗辦法將自己放入酒店, 咁你就可以發揮自己最大既價值。並唔係每一間酒店都適合全部人, 如果搵唔適合結果都發揮唔到應有既價值, 但係適唔適合係要試過先知, 並唔係人地話適合就適合, 話唔適合就唔適合。唔好俾現有既環境局限自己, 跳出現有既環境, 去一個新既環境挑戰, 先會有所不同。

沒有留言:

發佈留言